fotboll


Kommentarer
Postat av: Ellen

har ni mycket snö där uppe i norrland! vi har ingen i skåne! det går att spela fotboll här men hos dig går det väl inte så bra? nu är det jullov! Va skönt va?

Det tycker jag. Jag älskar att blogga gör du det?

vi ses på måndag!Ha det bra simppan!! Hihi!! :):)

2008-12-20 @ 14:52:31
Postat av: Ellen

hej Simon! Jag har gjort lite nya inlägg om du vill titta in på min blogg! När du ändå är inne kan du gärna kommentera inlägget! vi ses i morgon!

Undra vad jag får i julklapp av dig?



Pusspuss//Ellen♥♥<3

2008-12-21 @ 18:22:27
Postat av: Ellen

Hejhej! Fotboll är kul eller hur?

2008-12-23 @ 11:05:06
URL: http://coolatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0